det hjelper p humret

komme seg tidlig opp p SATS og trene, hjelper definitivt ganske mye p humret. Fler meg fortsatt tungt vinterdeprimert, men jeg har i hvert fall ftt noe ut av dagen og ftt litt overskudd av energi! Bedre enn ingenting. Hadde det ikke vrt for treningen hadde jeg sikkert ligget i senga fortsatt og syns synd p meg selv.

Forrige ukes stlhet satt fortsatt i meg. Skal love dere at jeg har sagt "AUCH" et par-tre-fire-fem ganger i dag, men Cristian/personlig trener/PT dro meg gjennom det hele. S nr som jeg er gi opp noen ganger, merker jeg at jeg faktisk ikke hadde greid det her alene. Har ftt noen sprsml angende treningen, s tenkte jeg kunne svare p noen f. Sprsml p velser m jeg nesten videresende til Cristian, hehe. Verken han eller jeg anser meg som noen proff enda!

Hvor mye koster personlig trener? Fler du at man M ha det for at det skal vre vits i g p et treningssenter?

trene med personlig trener koster 600 kroner for 1 klipp (55 minutter). Mange vil kanskje syns at det er fryktelig dyrt, men spr du meg er det ikke pengene det skal st p nr det gjelder ens egen kropp og helse. Hvis det er slik at man trenger et lite dytt og litt hjelp for komme i gang med treningen, er det noe man br prioritere - syns jeg. Men herregud, det er da ikke et must.

Alle er forskjellige, og da sier det jo seg selv at vi ogs er forskjellige nr det kommer til trening. Mange av mine venninner er kjempeflinke til trene p egenhnd og oppnr flotte resultater uten en personlig trener, mens behovet mitt er litt annerledes. Husk at uansett, s er litt bevegelse bedre enn ingen bevegelse!

Hvor ofte trener du med PT (personlig trener), og hvor mange ganger trener du utenom?

Jeg trener med Cristian 1 gang i uken, men m innrmme at vi har snakket om legge inn ekstratreninger, hehe. Utenom PT-timene har jeg en base p 3 treninger i uken. For hvis jeg da dropper n trening fordi noe dukker opp, har jeg fortsatt ftt trent to ganger + timen med Cristian. Og 3 ganger i uken er i hvert fall en veldig god start for en som har vrt overdrevent lat det siste halvret! S det blir 3-4 dager til sammen. P dager hvor jeg er ekstremt sliten eller stl, gr jeg heller tur med rask gange eller jogger i parken.

Har du lagt om kostholdet ditt? Hva spiser du?

Jeg har ikke ftt "kosthold-skrivet" mitt enda, men jeg skal love dere at det er vanskelig g hjem og spise usunt nr man har slitt som en gal p trening. De dagene jeg trener ser inntaket veldig slik ut:

* 1 knekkebrd til frokost, (jeg er ikke srlig frokostmenneske) pleier ha p snn smrost som finnes i mange varianter. Inneholder 27% fett, s er jo ikke det sunneste man fr tak i, men jeg prver ikke bli helt fantatisk her. Det viktigste er at man fr i seg noe til frokost!

* Skyr-yoghurt/yoghurt generelt/noen ganger banan, og noen ganger begge deler etter trening. Skyr er jo s godt, s glad jeg fikk lov av Cristian spise det etter trening!

* Venter noen timer, s spiser jeg to knekkebrd, gjerne med makrell i tomat. Hrte jeg brekningslyder?!

* Middag er jeg drlig p, men jeg pleier for det meste spise sushi og kyllingretter. Jeg spiser dessverre mye ris og pasta, m prve vende meg litt av med det.

* Om jeg skulle f lyst p noe godt p kveldstid eller mens jeg ser film eller noe, gr jeg for ntter. Ntter er langt fra slankende, men det er mye bedre enn spise smgodt og cheeseburgere. Heldigvis for meg er jeg ikke glad i godteri!

Og ja, jeg har vrt p butikken og kjpt yoghurten for mine egne PENGER. Den kke zponza lizm.

0

Skriv en ny kommentar