STTT ROSA SLYFE-AKSJONEN

Hvert r prver jeg jo f dere med p sttte Kreftforeningens Rosa Slyfe-aksjon, og i r er intet unntak! Kreftforeningen har produsert masse fine ting man kan kjpe for sttte aksjonen, og det syns jeg alle skal gjre. Om ikke alt sammen, s i det minste en rosa slyfe eller en kulepenn.

♥ Hvert r rammes omtrent 2 750 kvinner i Norge av brystkreft. Det betyr at hver 12. kvinne rammes av sykdommen i lpet av livet.

♥ I dag er 88% av alle brystkreftpasienter i live 5 r etter at de har ftt diagnosen. Men prisen for kt overlevelse er tffere behandling.

Mer forskning p bedre diagnostisering vil fre til at flere fr personlig tilpasset kreftbehandling og at frre blir overbehandlet.

Gjennom oktober mned farges hele Norge rosa ved hjelp av bedrifter, organisasjoner og privatpersoner som engasjerer seg i kampen mot brystkreft.

 

Besk Rosa Slyfe sin nettside her, og les om forebygging og behandling her.

Den rosa pennen er min favoritt, og den kan kjpes for 70 kroner her. Alle de andre Rosa Slyfe-produktene kan kjpes i nettbutikken her.

3

Om man bruker linken du la ut, finner man 13 produkter - bruker man denne http://nettbutikk.kreftforeningen.no/epages/kreftforeningen.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/Kreftforeningen/Categories/%22Rosa%20sl%C3%B8yfe%22, finner man 24. Et lite tips, bare.. :)

Flink som reklamera for dei :) Veldig flott!

Pink Ribbons, Inc.

http://www.imdb.com/title/tt2035599/

Breast cancer has become the poster child of corporate cause-related marketing campaigns. Countless women and men walk, bike, climb and shop for the cure. Each year, millions of dollars are raised in the name of breast cancer, but where does this money go and what does it actually achieve? Pink Ribbons, Inc. is a feature documentary that shows how the devastating reality of breast cancer, which marketing experts have labeled a "dream cause," becomes obfuscated by a shiny, pink story of success.

Skriv en ny kommentar