TGIF

Lagde meg en liten fredagssmoothie etter trening i dag, og fy s god den ble. Sluttet helt lage smoothie etter at jeg snublet over en artikkel som het "feit av frukt", men jeg begynner komme over den n. Haha.

Oppskriften er enklere enn enkel:

♥ 50/50 med frosne bringebr og blbr
♥ Goji Berry juice fra The Berry Company

"Krydre" gjerne med litt acai-pulver hvis du har, yum yum. Denne smoothien reddet livet mitt da jeg pladasket ned i sofaen etter lidelsen p treningssenteret. Fysj. Haha, lreren min i markedsfring sier "fysj" hver gang noen rekker opp hnda og sier et eller annet om blogg. Han fler tydeligvis det samme for blogging som jeg fler for treningssentere.


Fredag er som regel family night for min del. S n er jeg hos mormor og morfar med mamma og pappa, og pappa str p kjkkenet og lager noe som lukter dritgodt. S her ligger jeg, med tfler og pledd og sulter i hjel.

Ha en fin fredagskveld!

6

Hrtes bra ut! Ha en fin kveld du og. :-)

Uhj det lyder vldig nyttigt :D

hvor fr en kjpt denne goji juicen?? og acai -pulveret?

Drukt inneholder mye fruktsukker som ker blodsukkeret, som igjen ker bukspyttkjertelens utskillelse av insulin. Insulin er et hormon som lagres fett i kroppen. Dvs at energien fra fruktsukkeret omdannes til fett. Et godt tips er balansere smoothien din ved tilsette protein og fett. For den du drikker n er jo rene karbohydrater. Ta f.eks litt tyrkisk/gresk yoghurt i, og litt avocado s blir konsistensen mer kremet, blodsukkeret ker ikke like mye OG du blir mer mett :)

trude: juicen har jeg kjpt bde p ICA, Rimi og Meny, den finnes mange steder :-) acai-pulver har jeg kjpt p iherb.com, men finnes p helsekost ogs :-)

Ser veldig godt ut, men ville helt klart gjort som Stine Helene og tilsette proteiner og fett :)

Skriv en ny kommentar