FERIE UTEN FORANDRINGER

Hjemme. Kom meg gjennom flyreisen med grus i halsen og tette rer, og jeg klarte til og med og hoste minimalt. P topp 10-listen som heter "ting jeg hater ved medpassasjerer p flyreiser", (ja, jeg har en slik liste) er nemlig ett av punktene "folk som hoster og harker og smitter meg med all slags mulig drit".

Hjemme i min egen seng p Frogner. Lyden av taxier som suser forbi det pne vinduet mitt, utsikten til et dusin naboer som tusler rundt i miniatyr-pysjer med fargerike tannbrster i munnviken.

Deprimerende, p en mte - tenke p at sommerferien n er over. Og her sitter jeg, og er akkurat den samme som fr jeg dro p ferie. Snn var det ikke fr. Da kom jeg hjem og hadde enten ftt strre pupper, eller Miss Sixty bukse som jeg gledet meg til vise fram til alle i klassen.

Det eneste jeg har vise fram p kontoret i morgen, er den knallrde nesa mi og en irriterende hoste. Om det skulle vise seg at jeg har ftt strre pupper og, s er det i sfall bare fordi jeg har spist cheeseburger i poolbaren hverdag.

God natt

KUNNE VRT HER FOR ALLTID

Vil virkelig ikke hjem. ligge p en solseng fra morgen til kveld med en tjukk bok som eneste skygge er virkelig en drm. I kveld har vi spist p El Cenador nede ved havnen i Puerto Rico. Stedet er virkelig anbefale. Sykt god mat og hyggelig atmosfre. Mtte til og med naboene vre fra Norge der i dag, det sier vel sitt!

I dag klarte vi til og med holde lftet vrt om spise dessert. Det har vrt planen i to uker n, men vi er alltid rullende mette fr den tid, s det blir liksom aldri til det.

N har vi to dager igjen i solen, 15 dager i varmen er virkelig ikke nok. Hjem til gummistvler og teite seilerjakker som egentlig ikke har noe midt i byen gjre.

Ingen sminke, masse karbohydrater og charter-livet, ahhh. Kanariske poteter med mojo-saus er forresten min yndlingsrett i hele verden. Bedre enn sushi, og bedre enn taco. Punktum.

BLOGG LITT A BLOGGFITTA

Hellu. N har jeg kranglet med web-cam'en i ti minutter, og det er akkurat 9 minutter for lenge, til vre en voksen kvinne p snart 22. Jeg ville rett og slett vise dere hvor brun jeg har blitt, men den neongrnne dritten p toppen av Mac'en er bare helt ute av kontroll. Den skal ha det til at jeg er rd, flekkete og til og med helt hvit p enkelte omrder. Come oooon, jeg er jo gyldenbrun og superdigg!

Jada jada, jeg vet at jeg kunne tatt et bilde med det ordentligekameraet mitt, men det har jeg ikke s mye som trykket p etter at jeg dro p ferie. HERREGUD, s deilig! Kampen om vre finest, mest velkledd, mest pyntet - og ikke minst tynnest, den har jeg tapt her i bloggverdenen for lenge siden. S et webcam-bilde, vrsgod, vi fr se hvordan det blir resten av ferien. Kanskje jeg klatter p meg litt sminke og trekker inn magen mens jeg poserer foran en Louis Vuitton-butikk ellerno.... Lover i sfall ta bilde, for jeg ville jo ikke gjort det om det ikke skulle blogges. STAY TUNED!

FERIEMODUS

Hola. Siden sist har jeg funnet tilbake til meg selv. Dere vet. Blitt edru, kurert fyllesyken, ligget under en palme og lest et par bker og snt. Jeg m nok en gang understreke at jeg ikke forstr meg p folkeslaget som drar p gruppeturer til sydenland for drikke 14 dager i strekk. Den slags hrer til hjemme i hverdagslivet, nr man er sliten og har det jvlig fra fr av.

I og med at jeg bare har vrt Ida (hvilket innebrer krusete hr, null sminke, null eventyr, kun bker) har jeg ikke stort interessant fortelle. Annet enn at jeg har ftt nok av oppmerksomheten fra mannlige spanjoler i alle aldere. Vi dasset nedover bakken for finne en restaurant tidligere i kveld, og passerte en gjeng med solbrune guttetasser som hang utenfor det lille senteret med lokale pubber. De ropte spanske ord jeg lrte da jeg var 14 (jeg regner med at de ikke str i ordboka), og plasserte langemann og pekefinger p hver sin side av munnen mens tunga lp lpsk nedover knrne p dem. Jeg ble s oppgitt at jeg viste fingeren - flaks jeg ikke fikk juling. Man vet aldri med folk som henger utenfor slike sentere.

I skrivende yeblikk ligger jeg under dyna (rettere sagt dynetrekket), og skal til starte p en ny bok. M bare komme over det faktum at Henning Mankells siste bok om Kurt Wallander var en drlig bok frst. Sykt kjedelig, null gsehud eller mareritt.

God natt

HAPPY HOUR

I gr bestemte vi oss for gjre noe som vi i utgangspunktet visste var ganske dumt: feste p Puerto Rico-senteret. Til tross for mine utallige reiser til Gran Canaria-besk, har jeg kun bedrevet den slags dumskap n gang tidligere. Dumt at jeg hadde glemt hvor dumt det er.

Vi startet med en middag og to liter Sangria. Til den siste literen fikk vi servert livshistoriene til samtlige kelnere, og jeg blir sjokkert over egen adferd nr jeg ser tilbake p hvor engasjerte vi var. Vi avsluttet restaurantbesket med invitere dem alle til Norge - selvflgelig kunne de komme og bo hos oss.

S gikk turen til Bora Bora, ettersom ryktene hadde lovet drinker med friske br. Hvorfor jeg bestilte Gin Tonic og hvorfor jeg fikk to nr jeg bestilte n, er i dag gter for meg.

Vi bar drinker med begge hender, og slo oss ned i baren. Bartenderen var ikke sen om legge merke til de to blonde nykommerne. "Do you want free shots?" spurte han, og vi svarte selvflgelig nei. Han mpte, og tok flasken med til andre siden av baren. Der satt de britiske hvalene med miniskjrt, solbrente klfter og flass i hestehalen - de takket ja, og fikk shots i melkeglass.

Mangelen p likesinnede gjorde at vi begynte kjede oss, s vi tmte glassene og vraltet bort til Harleys. Stedet hvor mannlige strippere srger for at det er liv.... Og s enda et punktum. Vi rakk s vidt stikke nesa i en ny Gin Tonic, fr vi ble prikket p skulderen av et kjent fjes. Den ene servitren fra restauranten vi hadde spist p tidligere. Vi hadde ikke bare lovet at han kunne flytte inn - jammen hadde vi avtalt dra p byen sammen ogs. I stende posisjon oppdaget vi til vr store skrekk at han var dobbelt s lav OG bred som oss. "Wanna dance?". Seff, skal bare p dass. Og s skal jeg st der til du gir opp og gr hjem.

Men servitren ga aldri opp, derimot inviterte han flere lave venner, som syns det var kjempestas vre i selskap av norske, blonde jenter. Vi slo oss ned ved et bord, og i en times tid satt jeg og hatet livet mitt mens jeg sugde hardt p et sugerr. P tide dra hjem.

S liker jeg tro at hukommelsen min dro p en liten ferie, for det neste jeg har fortelle er at jeg vknet til en kvalme og hodepine som ikke lignet grisen. Jeg strakte meg ut etter grsdagen nattmat, som l fristende og urrt p battbordet. Inni ventet 450 maur som ville dele mltidet med meg. Jeg ble s redd at jeg rullet ut av senga og mtte lpe et par runder i leiligheten. P en av disse rundene trkket jeg selvflgelig p en redobb som borret seg langt inn i foten, og da ga jeg opp.

Jeg satte meg rett og slett ned p gulvet og grt som et barn. S sliten. Og med store vanskeligheter for akseptere at jeg faktisk er et resultat av to ungdommer som en gang for ca 25 r siden mttes p Puerto Rico-senteret.

I dag har jeg ligget i bassenget og vridd meg i uvelhet.

Happy hour.

A DAY BY THE POOL

Siden vi mtte vre ekstra flinke til smre oss i dag, tenkte vi at det var like greit bli ved bassenget og leiligeten. Og det gjorde vi rett i. utrolig deilig slippe sand over alt - og ha en bartender svirrende rundt. Lunsj og kald drikke kan man unne seg flere ganger om dagen. Lunsj1, lunsj2, lunsj3. Dere kommer ikke til kjenne meg igjen nr jeg kommer hjem.

Dessuten har jeg funnet en ny, men samtidig gammel venn. Henning Mankell har underholdt meg p mang en reise, og til min store glede fant jeg en bok jeg ikke hadde lest i mors bokhylle. "PARTY"!

6 dager uten sminke, alkohol og BH har gjort godt for sjelen. S godt at vi i kveld bestilte en mugge med Sangria da vi satt og spiste p restaurant, og plutselig fikk vi skikkelig fjortislyst til dra p byen. Men s kom vi opp i leiligheten og ble enige om utsette det. Fyllesyke er ganske last year, nr man bare kjenner etter og mimrer... Heia bok og en flaske vann fr hodet treffer puta!

CHILLIN

Takk for fine (og solfrie) tips. Det endte med shopping i Vecindario, p det store Atlantico-senteret. Og s til Meloneras etterp, for enda mer shopping og lunsj p den flotte strandpromenaden. Meloneras er mitt favorittsted her p ya! S rent, pent og eksklusivt - noe ganske annet enn Puerto Rico og alle de blinkende solbrillene.

N sitter vi hjemme p terrassen og ser p mrket med alle de fargerike lysene rundt oss. Deilig sitte helt stille og kjenne p vinden, etter en svrt varm dag p bussen. Vi har busset rundt i hele dag, det er jammen litt av noen melkeruter de bussene tar. Men for det frste ville vi heller bruke pengene p shopping enn p taxi, og dessuten var jeg i besittelse av en veldig spennende krimbok - lettere konsentrere seg om den p bussen.

Jeg kom hjem med blant annet 4 nye jakker i handleposene mine. Skulle nesten tro jeg savner kulda der hjemme... Herregud. Det blir koselig med hst alts, det er ikke det. Men akkurat n koser jeg meg her.

LETS GO TO THE BEACH

VARM dag p stranden! I morgen m vi holde oss borte fra solen. Rumpene vre ser bokstavelig talt ut som tomater, s vi trenger en liten time out.

Problemet er bare at jeg aldri har tatt noen time out p denne ya, utenom shopping. Noen som har noen tips til noen solfrie aktiviteter her?

NOT TOO WILD

Dag n p stranda er fullfrt, og jeg ser selvflgelig ut som en tomat. Men jeg har badet i bodylotion, s forhpentligvis er det p'n igjen i morgen.

I kveld har vi gtt en tur p Puerto Rico-senteret. Det er virkelig stedet du skal g hvis du har drlig selvtillit. Null sminke og ullete hr under en hatt hindret ikke spanjolene i rope "daiiiliii jenter fra Nrje". Men skal vi vre helt rlig, s ville de vel ropt det etter oldemoren min ogs, for f solgt en parfyme eller to.

N er vi tilbake p terrassen vr, ikke noe party p disse jentene. Sier ikke at det ikke kommer til bli en paraplydrink eller to, men jeg har virkelig aldri skjnt meg p folk som drar p gruppeturer til charter-destinasjoner for feste villt. Printer opp like t-skjorter, bor p et shitty hotell og fester hver kveld....? Kan noen vennligst forklare meg hvor sjarmen i det finnes? Og er det ikke helt forferdelig ligge og gulpe gin tonic p stranda hver eneste dag?

P tide trykke play p Pretty Little Liars.

FRAMME I SPANIA

Maria og jeg er framme i Spania - ENDELIG. N har jeg klaget s mye over regn og kjedsomhet, s det er med tonnevis av glede i hjertet at jeg har ndd destinasjon-sol-og-glede.

Mange som har spurt hvor jeg skal. Jeg er p Gran Canaria, vi lner mamma og pappa sin ferieleilighet. Gran Canaria var egentlig ikke planen, ettersom vi har tilbragt TIMESVIS p finne den perfekte sommerferien p nettet. Men den fant vi aldri, for hver gang vi tastet inn kortnummeret, ble reisen enten utilgjengelig eller utsolgt. Men her p ya er vi lommekjent og garantert fint vr, s denne ferien blir nok en suksess.

I skrivende yeblikk sitter vi p terrassen og hrer p suset fra havet, gleder oss allerede til sprette opp i morgen tidlig og lpe til stranda.

Rosa (som jeg kaller kofferten) er med p tur igjen, som vanlig full av dritt og klistremerker etter ha blitt drasset jorda rundt. Hvor gammel kan man vre fr man m skaffe seg en koffert i en annen farge?

Jeg har det desidert kuleste passetuiet. Men sammen med den rosa kofferten vet jeg ikke om det bare blir litt feil... Bimbo p tur!

For en god stund siden spurte jeg dere om tips til serier sl i hjel tiden med det. Snn cirka tusen av dere har anbefalt meg se Pretty Little Liars, s Maria og jeg har n gtt i gang med sesong 1. Kjekt ha p flyet!

Utsikten fra terrassen vr. Men n er det nattatid, kjennes ut som om vi mangler tre r med svn! Blogges i morgen, kjre lesere.

TILBUD P VIPPER

Denne helgen startet jeg med et hyggelig besk p Neglhuset. Agnes fikset neglene mine, og Egle lagde nye vipper p meg. De damene der er bare helt r!

Neglhuset har ftt en ny ansatt som skal gjre vipper hos dem. Hun heter Mayrica, og gjr vipper for 1200 kroner! Det koster vanligvis 1700, s n kan dere gjre et kupp. Ring eller tekst Mayrica p tlf 92564650 for booke en time : )

Med og uten vippeextensions!

Besk Neglhuset sin nettside her, og facebookside her. //Reklame for Neglhuset

PAKKER

Uh... Jeg ligger i den rosa kofferten, og bare; kan noen komme og fylle opp med noen shortser.Blir bare mer og mer klein, s det er veldig slitsomt at jeg fortsatt ler av i gr.

Men jeg er s HAPPY, i morgen stikker Maria og jeg av til Spania. I denne byen blir det bare tull uansett, s p tide komme seg langt vekk og pleie kroppen med sol, hav og stillhet.

Har jeg nevnt hvor vanskelig det er pakke nr man skal vre borte i 15 dager...

BESTISBURSDAG

I gr feiret vi bursdagen til Idabestis. Og som jeg skrev i bursdagskortet; om vennskap var et fag p skolen, ville hun ftt en 6'er. Ida er virkelig en fantastisk person, og feiringen var vellykket p alle mulige mter. For en herlig gjeng vi var! I skrivende yeblikk ligger jeg og dr, men det var absolutt verdt det. Nr man ler hyt hele dagen etterp, gjr det ingenting vre litt sliten.

Vi satt i en bt og hygget oss til klokken 7 i dag morges, alltid hyggelig med nye bekjentskap! Men s fant jeg ut at noen hadde laget rosa striper i hret mitt, og det ble baluba. P tide g hjem.

HAR DU SOMMERENS FESTIVALSTIL?

N arrangerer Libresse en fargerik fotokonkurranse, som gr ut p finne sommerens festivalstil! Tipper det er mange av dere som har travet rundt p festivaler allerede, med hatter p hodet, fjr i rene og frynser p klrne. Det er i hvert fall noen av stikkordene som dukker opp i hodet mitt nr jeg tenker festivalstil!

Slik deltar du i konkurransen:

♥ Last opp bildet av ditt festivalantrekk p Instagram (Instagram er en app p iPhone, vil tro at de fleste har ftt den med seg. Mitt nickname der er Idawu)

♥ Hashtag bildet med #BeTwisted (Se hvordan jeg har gjort det nedenfor)

♥ Og hvis du er smart, fr du vennene dine til stemme p bildet ditt p Facebook-siden til Libresse her! Dere kan dele bildet deres der ogs, hvis dere ikke har tilgang til iPhone/Instagram.

I premiepotten ligger det blant annet mye kult fra Nelly. Good luck, festivaljler!

Her er et eksempel p hvordan det skal se ut p Instagram. Bildet er ikke av meg, jeg har forelpig ikke vrt p noen festivaler i r. Men spr du meg, er dette et veldig typisk festivalantrekk. //Innlegget er reklame for Libresse.

UNDER MY UMBERELLA

Hellooo, alle fine! Denne dagen startet fantastisk. Min kjre Kristinaer p dagstur i Oslo, s da var det selvflgelig duket for lunsj. Og selv om lunsjen smakte dritt, og vret var dritt, s gjorde det ingenting, for det var bare s hyggelig se Kristina igjen. Har jo ikke sett henne siden vr crazy tur til London tidligere i r. Til jul nsker jeg meg at hun flytter til Oslo! Trenger flere ha koselige samtaler i regnet med.

Kristina kjpte seg ny veske i stad, og bloggere har vel ganske drlig innflytelse p hverandre snn generelt. S n har jeg skiftet til noe mer komfortabelt (tatt av meg gummistvlene, med andre ord), og gjort meg klar til trle Bogstadveien. Ta det rolig, mamma. Jeg skal vre snill mot kortet. Men jeg m faktisk ha en ny bikini, for n reiser jeg straks til en y som ligger rett ved siden av Afrika. Tipper det er varmt der.

Vurderer kalle bloggen min for vampire diaries snart, ass. Blir vel allergisk mot sola hvert yeblikk ogs.

21 ON THE RUN

Lyden av den vibrerende stemmen til Beth Hart, de travle bilene p veien utenfor og trikken i det fjerne vugger meg i svn. Pakker meg inn i den trygge dyna og nsker alle en mer enn god natt.

ET BILDE SIER MER ENN TUSEN ORD

Nr du ser ut som dette...

Og vret er slik...

Og du fler deg snn...

S er det p tide kjpe billetter til et sted som i flge internett ser slik ut...

Men som i virkeligheten er mer snn her...

Men ovenfor det fler jeg egentlig bare...

For Maria og jeg har bestilt oss tur til varmere strk, s n er vi helt snn her...

BRB, kofferten m pakkes!

ORKER IKKE MER REGN

Hei p dere. Sitter toppls i senga og spiser en china box med red curry chicken. Fler ikke at det er noen big deal foretelle dere det, for hele verden kan se meg uansett. Fles det som. Fortsatt ingen gardiner i leiligheten.

Har aldri gledet meg s mye til noe i hele mitt liv: gardiner.

For ikke bareklage, s m jeg si at jeg har hatt verdens hyggeligste kveld:

Har sittet i dette teltet hele kvelden, med et par flotte mannfolk som har bevist at det faktisk finnes snille mannfolk, som kan lage mat, spille kort og servere god vin. Alt for mye vin.

Men bare for f lov til klage litt igjen, s opplevde jeg dette fr all hyggen:

Samboeren og jeg var allerede for sent ute til middagsbesk, da vi uventet og brtt ble angrepet av et uvr som ikke lignet grisen. Silkemykt og nyfnet hr ble omvandlet til Dan Brge Aker-parykk, og alt utenom trusa ble gjennomvtt. ER DET MULIG? N FORLATER JEG LANDET. N forlater jeg SERIST landet. Jeg har sommerferie, og jeg nekter ta i mot mer REGN!!!!!!!

BYE JLU

Er dere ikke enig i at det er helt p tryne feire triste ting? I gr "feiret" vi at vr kjre Jon flytter til Italia for jobbe, og det suger balle for min del. Jon kom inn i livet mitt da jeg flyttet til Oslo, og det er ikke mange jeg har ledd s mye med. kalle mannen en fest ville vre en underdrivelse, han er et fyrverkeri.

Det ble i hvert fall en verdig avskjedsfest, jeg tviler ikke p at det er mange som har sorte hull i hukommelsen i dag. Selv ligger jeg i fosterstilling og ber om at kleinheten snart m g over. Og i tillegg har Jon forlatt Oslo. For en dag!
God tur til Italia, Jon <3

NYTT LESERTILBUD

Det viser seg at det forrige lesertilbudet fra Neglhuset var veldig populrt, og at mange fornyde lesere har vrt innom for f freshe sommertr.

S de flotte jentene p Neglhuset har bestemt seg for kjre p med en uke til! Det vil si at hvisdere booker time til pedikyr i lpet av 1 uke fra og med N, fr dere stping av negler p tr med acryl eller gel + minipedikyr og skrubbing av ftter for 600 kroner. Dere trenger ikke ha timen denne uken, bare den blir booket n : )

For booke time, ring eller send SMS til458 33 166. Senettsidenfor flere bilder og priser, og besk Facebook'en her for andre tilbud og nyheter.

//Reklamebasert innlegg

BEST OF FROGNER

I kveld har MK og jeg jogget i Frognerparken, og samtidig vrt litt turister. Ettersom hun er ny Osloborger, kjente hun ikke til Vigeland og hans spennende pfunn fra fr av, s vi mtte selvflgelig se og ta p hver eneste statue. Jeg m si jeg er fascinert over monolitten og alle de rare "menneskene" rundt. Liker posere med dem ogs, haha.

Jeg elsker denne byen! Og jeg elsker at internett har ankommet postkontoret, s fra i morgen av kan jeg blogge uten bruke fire timer p laste opp et bilde, og uten banne 40 ganger per blogginnlegg. Det blir s bra s!

TINE ISTE SPONSER TRSTE YEBLIKK

I sommer sponser Tine isTe trste yeblikk. Det vil enkelt og greit si at om gradestokken bikker en viss temperatur, kan du hente en gratis isTe p din nrmeste 7Eleven, Shell eller Narvesen. Og du kan selvflgelig velge hvilken smak du vil ha!

For f beskjed nr du kan g og hente deg en gratis iste, m du like Tine isTe p Facebook. Det gjr du her.

N har jeg smakt p alt som er smake p, og de nye isTe'ene er en soleklar favoritt. De heter Sparkling Guava og Sparkling Peach, og er med kullsyre. De m rett og slett dele frsteplassen, for de er like gode. P en ganske tett tredjeplass Guava uten kullsyre. Guava er rett og slett smaken av sommer!♥

//Reklame for Tine isTe

DET BLE MED TANKEN

Det ble med tanken, vi kom oss aldri i noen park. Kleinheten tok fullstendig over, s vi har daffet i leiligheten hele dag. Den er heldigvis nedkjlt og deilig, ute er det jo s varmt at man nrmest ikke fr puste.

I kveld har vi ruslet litt opp og ned Bogstadveien, og kjpt sommerklr, ledninger til TV'en og middag. Det er s deilig bo midt i byen igjen, fler meg s mye mer levende her enn jeg gjr i Tnsberg. Uansett hvor dvv jeg er snn ellers.

I kveld kommer det et supert tilbud fra Neglhuset til dere lesere, s flg med! : ) N skal det lages lrdagsmat p en torsdag, ferie er forvirrende alts.

SPONTANT

Det er rart hvordan man kan ligge i sengen og klage over hodepine, og tjue minutter etter str man og balanserer p hye hler med et vinglass i hnden. Typisk sommer i Oslo. S det ble en tur ut i gr, vi mtte jo feire de nye putene vre. Disco fever!

Det ble en veldig sen kveld i gr, s vi har ikke kommet oss ut av morgenkpene enda. Men fr vel ta oss sammen og rulle bort i en park. Ingen sol miste!

VI BYGGER ET HJEM

Som dere sikkert har skjnt, har jeg ikke ftt internett i leiligheten enda. Det er nesten like mye savnet som gardiner, men jeg overlever. Med pappkasser som skjermer for de fleste nysgjerrige naboer, og mobilnett som kan brukes til blogging - selv om det tar syv r laste opp bilder.

Men jeg har selvflgelig hatt mye henge fingrene i selv om jeg ikke har hatt tilgang p nett. For det meste shopping til leiligheten, noe jeg elsker. Men ogs vasking av skap og bretting av klr. Ikke like gy.

I dag fikk vi besk av noen ste venninner som hadde med seg mat fra Sushi & Wok <3, s da fikk vi innviet det nye spisebordet vrt. Og etterp fylte vi opp sofaen med folk for frste gang - iiik, det er s hyggelig. Brus i stedet for vin, og sladder i stedet for film (vi mangler ledinger til TV'en ogs). Hvem trenger vel en TV nr man har s underholdende venner?

Solen dukket plutselig opp, s vi tok oss tid til en lunsj i Bogstadveien mellom alle beskene i interir-forretninger. Deilig!

Samboeren vil nok presenteres ordentlig for dere p en dag hvor hun har sminket seg og gjort en strre innsats foran speilet. I dag gikk hun rundt med denne kassen p hodet.

Neida, det er bare en kasse som vi skal bruke til gjemme bort de 90 parene med gummistvler og sjeldent-brukte-sko vi har. Nesten stor nok!

Vr kjre Selmer er hjemme i Oslo! Hun med colgate-smilet. Dere som har lest bloggen lenge kjenner henne sikkert igjen. Hun studerer i Bergen, og vi jentene savner henne masse.

Internett er bestilt, s jeg er nok tilbake for fullt any day. Skal bli flinkere til koble meg p mobilnettet! Nattasmask i st, vest, nord og sr!

MOBILBLOGG

Mine tusenvis av blogglesere fles nesten som gode, gamle venner, n som jeg ligger og prver sove i mitt nye soverom. Tjue pappesker - og meg selv i noe som virker som en gigantisk og tom seng akkurat n. Gardinene er ikke p plass, s lyktestolpen utenfor har ftt kallenavnet "sykt-irriterende-nattbordslampe-som-ikke-kan-slukkes". Den lyser grnt, og roper til meg at dette blir en svnls natt. Jeg fr vel snike meg ut av senga og stable noen pappesker foran vinduet, har jo nok av dem.

Men hallo! Jeg er s sykt glad! Til tross for at det er rart sove frste natt i ny leilighet (noe jeg vil tro at det alltid er). Leiligheten er kjempefin, og i morgen har vi masse morsomme render foran oss. Blir gy se at ting tar form her.

P tide bygge pappkasse-slott, ville bare si hei til dere. God natt!