DET VIKTIGSTE KOSTTILSKUDDET JEG TAR

Reklame Romega

MORGENRUTINER, EXPECTATIONS VERSUS REALITY 👀

Det begynner å bli standard her hjemme, at Gravlyset ser dumt på meg når jeg spør om han kan ta bilder. Jasså, skal du ha folk til å tro at du står sånn og glitrer om morgenen når du tar omega-3? Sannheten er jo at jeg ligger som et slakt og blir servert vitaminer om morgenen. Takk til Gravlyset som fanger det virkelige livet OG som passer på at jeg får i meg nok vitaminer 😅

Så, jeg skulle bli 30 år og gravid før jeg la de rosa hårpillene på hylla og innså at det var hakket viktigere å spise omega-3 som kosttilskudd. Ikke at man må velge, men alt koster jo. Og det er grenser for hvor mange forskjellige vitaminer man orker å trykke i seg hver eneste dag. Jeg begynte altså å spise omega-3 da jeg ble gravid, fordi det ble klin umulig for meg å spise så mye fisk og grønt som jeg egentlig burde. Sannheten er nok dessverre at ikke-gravide meg heller ikke er flink nok til å spise fisk. Så omega-3 er kommet for å bli her i huset. Til hele familien! For hjertet vårt, synet vårt og hjernen vår. Visste du at omega-3-fettsyrer er gunstig for alle tre?* Det var faktisk nytt for meg.

100% NATURLIG OMEGA-3 🐟

Som fersk omega-3-spiser, er jeg veldig stolt av å si at jeg samarbeider med Romega, som jeg har skjønt er THE omega-3 på markedet. For det er ikke til å stikke under en stol at det finnes et hav av ulike omega-3-produkter, og det er ikke alltid lett å vite hva man skal velge. Det er nemlig slik at det kan være ganske stor forskjell på produktene, det er ikke sånn at omega-3-olje bare er én type olje. Det finnes mange ulike varianter som passer til ulike behov. Romega passer til deg som vil ha en norskutviklet omega-3 av høy kvalitet. En av hovedegenskapene til omega-3-fettsyrene i Romega er at de bidrar til å bevare din normale hjernehelse (Nyttevirkningen oppnås ved et inntak på 250 mg DHA). Vi kommer ikke unna at hjernen er en av kroppens viktigste organer, den styrer jo faktisk alle kroppens funksjoner. En sunn hjerne er positivt for hele kroppen 🧠❤️

Noe annet som er unikt med Romega, er at det er utviklet i Ørsta og basert på silderogn, et helt naturlig og bærekraftig råstoff. Med andre ord slipper du å lure på om du egentlig får i deg noe nyttig i det hele tatt, og om du har kjøpt katta i sekken. Dessuten inneholder Romega fosfolipider, som er blandbare i vann. Det bidrar ikke bare til et bedre opptak i kroppen, MEN! Hør nå, dette er viktig for mange av oss: Det forhindrer også fiskeoppstøt og ettersmak av fisk. Finnes det noe eklere enn å gå og gulpe fisk hele dagen?! Nei 😄Nå skal jeg ikke skrive så veldig mye mer teknisk om omega-3, men jeg håper du fikk med deg mine to hovedpoeng: At omega-3 er viktig for helsa vår, og at Romega er en skikkelig stødig type omega-3.

Hvis du ønsker å bestille Romega hjem, så kan du gjøre det HER  😍 Man kan enkelt administrere forsendelsene via Mine Sider.

Hilsen en som har begynt å spise vitaminer for å føle seg bra, ikke bare for å se bra ut.


*) For å ivareta normal hjertehelse oppnås gunstig effekt ved et daglig inntak av 250 mg DHA og EPA. For å ivareta normal syns- og hjernehelse oppnås gunstig effekt ved et daglig inntak av 250 mg DHA.

25 kommentarer
    1. Vil bare legge til at 250 mg DHA/EPA daglig er alt for lite for å ha effekt på synet. Man må opp i minst det dobbelte, gjerne tre til firedoble for å ha effekt. Mvh optiker

    2. Hei! Hvordan lager du de vakre krøllene/bølgene? Så fine! Evt hvilken krøll eller rettetang? ❤️

      1. Hei 😊 Gjør litt forskjellig, her mener jeg at jeg har brukt en tykk krøllstav som heter Mast 💞

    3. VELDIG viktig og spesielt i 3 trimester når forsterets hjerne utvikles for da tar forsteret alt av omega 3 som moren får i seg.

      Omega 3 er vesentlig for hjernen. Hjernen vår veier ca 1,5 kg og er 60% fett. 20% er essensielle fettsyrer fra omega 3 som vi må få via maten vi spiser. Det får vi IKKE lenger og derfor er dette viktig.

      Jeg ville valgt et bedre tilskudd, ja jeg jobber med tilskudd som dette nå og har satt meg grundig inn i det, og en bør øke inntaket. OG viktig for fosteret fra uke 4 og gjennom hele livet. BRA du tar tilskudd! Ufattelig viktig

    4. Hei.
      Kjempe bra at du fronter det å ta Omega 3 og viktigheten av det. tok du folsyre før graviditet og første trimester av graviditeten?
      Du som influenser og gravid hadde hatt tidenes mulighet til å fortelle viktigheten av å ta folsyre hvis man planlegger å bli gravid og første del av det. Ingen kritikk, bare en påminnelse, siden det er et viktig budskap.
      Digger bloggen din ellers, ingen som er mer naturlig enn du er og heller ikke gjemmer deg bak speilet. 😊

      1. Hei 😊 Jeg tok folsyre da jeg begynte å planlegge en graviditet, og har også blogget om dette tidligere.

    5. Mitt spørsmål er ikke relatert til innlegget, men jeg lurer på hvordan din opplevelse var når du sluttet på P-piller. Jeg har brukt p-piller siden 2014, og føler at kroppen min har «fått litt nok». Er fortsatt noen år til vi ønsker å få barn, og planen var å slutte da. Men jeg føler at kroppen min ikke får være seg selv. Og det er klart at bivirkningene av å slutte er ulik for de fleste, men vi har blitt enig om å legge pillen på hylla over nyttår og ty til annen prevensjon i mellomtiden. Så, hvordan opplevde du kroppen når du slutta? Og burde man slutte når man er ferdig med et brett? Har man mensen i en evighet etter man slutter fram til at kroppen og syklusen er mer stabil?
      So many questions 😂🙈

      1. Hei Ingrid, føler ikke at jeg er rett person til å svare på disse spørsmålene. Det er uansett så individuelt. Snakk med legen om prevensjon ❤️

    6. Sender melding til deg her da det kom opp på Instagram at du ikke kunne motta meldinger fra nye folk 😅
      Jeg fødte i august, det er det desidert vondeste jeg har vært med på (ble satt i gang), men det er så verdt det! Å presse ut babyen var faktisk ikke så vondt, er som om når man må skikkelig bæsje og kroppen hjelper til 💪🏻👌🏻 jeg fødte på knærne, med rumpa mot jordmor – da fikk jeg til å slappe godt av i bekkenet mellom pressriene – anbefales 😊 jeg tipper du klarer dette utmerket, det er jo meninga at vi damer skal føde barn 💪🏻💃🏻 Om jeg er så heldig å bli gravid en annen gang, gleder jeg meg faktisk til fødsel! Lykke til 😊

    7. Hei Ida
      hvordan går det med det å spise kjøttfritt? merker vi har ganske like holdninger og fint å lese om noen som er ganske like der, da jeg selv velger å ikke spise kjøtt annet fisk uten å ellers være en “aktivist”type (noe mange har vanskeligheter med å skjønne og skal “ta meg” på andre livsstilsvalg som ikke er bærekraftig) eller vil sette meg i en bås som “pescetarianer. Rett og slett bare fordi behovet for kjøtt er lavt ift alt det gode som kommer ut av å ikke spise kjøtt 🙂

      Lurer på hva du tenker å spise på julaften?

      1. Hei 😊 Jeg spiser pinnekjøtt på julaften. Spiser lite kjøtt og har i lengre tid spist helt kjøttfritt, men det er ikke en «regel» jeg lever etter. Heier dog på mindre kjøtt generelt!

    8. Ida. Er denne mindre bloggingen din kommet for å bli eller er det håp for bedre tider? ❤️ Klikker meg inn her titt og stadig men er sjeldent noe nytt. Skjønner du har hatt mye med flyttingen men nå har du vel kommet i hus og skolefri til jul? Ikke ta det som kritikk. Er bare et savn etter bloggen din ❤️

      1. Ikke kommet for å bli nei 😊 jeg er helt utslitt av graviditeten, flyttingen ++ så derfor er det litt stille fra meg nå.

    9. Tok du dette tilskuddet + de «gravid» vitaminene (de med folat osv). Jeg bestilte hjem disse men så nå at også de andre inneholder omega-3 og lurte dermed på om det kunne bli for mye?

    10. Omg! Såg nettopp på insta at lille får navn som begynner på A 😊 Veldig kult at deres tre navn da vil danne IDA med forbokstavene 🤩 var det tilfeldig eller sykt bra planlagt? Kjenner jeg ble litt misunnelig på den 😅 God jul 😊🌟

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg